25 vragen tag

De ’25 vragen tag’, jullie hebben hem vast wel een vaker zien langs komen op andere blogs of in filmpjes. Maar vandaag ga ik hem ook voor jullie doen. En als jij nog een vraag hebt, zet maar bij de comments dan zal ik daar ook nog antwoord op geven!

Image

Hoe laat stond je vanmorgen op?

Vanmorgen stond ik om 07.00 uur op.

Heb je huisdieren?

Ja, ik heb een hond, Ridgy. (Spreek je uit als Ritsjie, haha). Een Rhodesian Ridgeback. Image

Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb 2 zusjes, Hille (10) en Jikke (10) en nog een broertje, Sietse (8).

Noem drie dingen die dicht bij je liggen

Mijn blackberry, mijn laptop en me aardrijkskunde samenvatting, die ik zo moet gaan leren.

Hoe is het weer op dit moment?

Op dit moment is het weer heel herfstachtig. Erg grauw en grijs, met af en toe een bui..

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

De laatste film die ik heb gezien, was bij mijn vriendje thuis. Maar de naam, ik zou het echt niet meer weten..

Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja, ik ben in Spanje geweest en ga vaak naar en rij vaak door Duitsland.

Draag je contactlenzen of een bril?

Ik draag sinds ander half jaar nu lenzen.

Verf je je haar?

Nee, heb het nog nooit geverfd en wil het eigenlijk ook helemaal niet doen. Ik ben hartstikke tevreden met mijn eigen haar kleur.

Vertel iets over je planning van vandaag.

Vandaag ga ik zo nog even leren, dan eten. Na het eten trainen en vanavond Ajax – Real Madrid kijken. (Ja, ik ben een echte voetbalfan!)

Wat voor kleur ogen heb je?

Ik heb beetje bruin/groene ogen.

Wat is de perfecte pizza?

Hmm, heerlijk pizza. Mijn perfecte pizza is een pizza hawaï met lekker veel ananas.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Maandag, toen kreeg ik te horen dat een meisje dat ik kende overleden was.

Waar doe je je boodschappen?

Het liefste bij de Albert Hein, daar hebben ze hier de meeste keus.

Rijd je auto?

Nee, nog niet.

Wat staat er in je laatste sms’je?

Eigenlijk sms ik nooit meer, ik whatsapp en ping alleen maar. Dus me laatste berichtje was een pingetje, naar me zusje. Haar tas was gescheurd door haar zware boeken, waarop ik geantwoord had ‘Ik zei toch dat je gewoon je boeken uit je tas moest halen’.

Heb je een vaste computer of een laptop?

Een laptop, een samsung.

Wanneer heb je voor de laatste keer gedouched?

Gisteravond, na het trainen.

Welke ringtone heb je? 

Ik heb gewoon de standaard blackberry ringtone, maar heb mijn mobiel toch het meeste op stil of op tril staan dus hoor hem helemaal niet.

Heb je ooit medicatie genomen om sneller in slaap te vallen?

Nee, volgens mij niet echt. Alleen als een paracetamol omdat ik buikpijn had telt en als narcose telt, dan wel.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

15 jaartjes. (Bijna nog 3 kleine weekjes)

Vind je sushi lekker?

Dat weet ik niet, ik heb nog nooit sushi op. Erg he?!

Wat vind je het lekkerst, hamburger of cheeseburger?

Een hamburger.

Heb je ooit eens nachtje doorgehaald?

Echt doorgehaald, nee. Wel laat naar bed gegaan na een feestje.

Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola? 

Het verschil proeven, ik zou het nu niet weten. Ik drink eigenlijk nooit cola, ik drink altijd fanta.

6 thoughts on “25 vragen tag

Geef een reactie

