Birthday gift

Bijna is het weer zo ver, 22 oktober, nog maar 3 kleine weekjes. De dag dat ik geboren ben, is dan precies 15 jaar geleden. De dag dat ons pap en mam een dochtertje kregen, en zij haar de naam ‘Lieke’ gaven.

Alweer bijna 15 jaar, weer een jaartje ouder. Maar 15 jaar, is helemaal geen bijzondere leeftijd. Je kunt er niks speciaals en bijzonders mee. Kijk 16 jaar is een leukere leeftijd, ineens een hele nieuwe wereld die voor je open gaat. Maar ach, nog steeds is je verjaardag èèn van de leukste dagen van het jaar, vind ik!

Alle gezelligheid op de dag, jij helemaal in het midden van de belangstelling. De dag dat je helemaal verwend word, super leuk toch!  Maar elke verjaardag komen je familie, vrienden en vriendinnen, kennissen of andere met dezelfde vraag: “Wat wil je hebben voor je verjaardag?”. Ik moet er weer over nadenken, alleen ik weet het echt niet.. Wat moet ik vragen van ons pap en mam? Van me familie, vrienden en vriendinnen, kennissen en de andere?

Ik weet echt wat ik moet vragen.. Als jullie ideetjes hebben, hoor ik het heel graag! Alvast bedankt !


					
Geef een reactie

