Fashion wish-list

Je kan zeggen van mij dat ik een hebberig persoon ben, maar omdat ik weinig inkomsten heb. (Ik werk maar 1 uur in de week). En omdat wij thuis ook met z’n zessen zijn geven we en geef ik ook minder uit. Vaak zie ik echt iets heel leuks maar blijft het helaas bij kijken. Niet omdat we arm zijn, dat echt niet hoor. Maar moeten het meer verdelen onder 6 personen. Ik vind het helemaal niet erg hoor, ben er aan gewend. En heb echt wel genoeg spullen, kleding, schoenen, makeup etc. Natuurlijk zijn er altijd nog meer dingen die je graag wilt, daarom vandaag een ‘Fashion wish-list’. Een wish-list met van elk  5 stuks, 5 van kleding, 5 van de accessoires (kies vandaag voor sieraden) en 5 van schoenen. Wil je zien wat ik graag wil hebben, lees dan gauw verder

Afbeelding

Gewone een simpele jeans, waar veel mee te combineren valt. Deze jeans komt van Forever 21.

Dit blauwe bloesje, ik heb altijd moeite om kleding te shoppen met kleur. Ik vind het vaak lastig te combineren. Maar toch vind ik dit bloesje echt heel leuk! Ook dit bloesje komt van Forever 21.

null (Multi Col) Khaki Camouflage Skinny Jeans  | 263517299 | New Look

De leger-jeans vind ik ook heeeeeel erg leuk! Deze broek in van de New Look.

Dark Red (Red) Dark Red Grumpy Panda Sweater | 259822861 | New Look

Deze trui vind ik echt helemaal geweldig! Ik hou van de kleur rood en de print erop vind ik ook echt heel leuk! Ook komt deze van de New Look. Ik heb trouwens vaak New Look en dat met de grootste reden dat dit vaak heel smal is, en omdat ik wat smaller ben pas ik deze modellen beter. Dus tip voor meiden die ook wat smaller zijn, kijk bij New Look !

Charcoal (Grey) Charcoal Black and Gold Cross Sweater | 259135203 | New Look

Ook deze trui vind ik helemaal gaaf! Ik vind kleding en accessoires met een kruis echt heel gaaf! Daarom ook deze trui. Ook deze komt van de New Look.

Biscuit (Stone ) Carved Rose Bracelet Set | 243290915 | New Look

Ik hou van lief roze, en vind deze armband zo schattig! Met een lief zalm roze bloesje of blazer bijvoorbeeld. Deze armband is New Look.

Crystal (Clear) Diamond Shaped Diamante Earrings | 252687590 | New Look

Ik ben echt gek op oorbellen! Ik heb altijd oorbellen in, ALTIJD! En deze passen ook gewoon overal bij, vind ze lekker opvallend groot! Ook van New Look.

Gold (Gold) Gold and Black Deco Pyramid Stud Tassel Earrings | 264428293 | New Look

Weer oorbellen, ook weer lekker groot. Echt iets voor mij! Ook deze van New Look haha. (Ja ben verslaafd aan New Look).

Black (Black) Black Stone Cross Double Ring | 261800701 | New Look

Een ring, ja een kruis. Ik vind ze zo gaaf! Wat ik al eerder zei, kruizen wauw, i love it! Ook deze ring komt van New Look.

Ring Uil Zilver

How cute?! Zo’n leuke ring! Een uiltje, zo mooi! Deze ring komt van Lauzz.

Uggs, ik blijf ze leuk vinden. Iedereen heeft ze wel, maar dan nog. Ze zitten lekker warm voor de winter.

Weer een soort van uggs, maar dit zijn neppe. Maar toch ik vind ze leuk. Deze boots komen van de H&M. Waardoor ik ze op een of andere manier ‘minder nep’ vind. De reden, ja dat is een goede vraag, ik weet het niet.

Hobb's - Enkellaarzen

Deze wauw! Dit is zo’n stoere laars! Ik vind hem echt heel gaaf, maar toch twijfel ik over deze laars. Iedereen heeft hem en dat maakt hem dan wel voor mij minder leuk. Deze laars komt van Hobb’s.

Oeeh, pumps! Echt een hel om een hele dag op te lopen. Maar voor wat kortere dagen, ik vind ze geweldig! Zelf kies ik vaak liever voor een platte schoen, dat komt door mijn rug die niet helemaal gezond is en blablabla. Ga ik jullie niet lastig meevallen. Maar wauw, wat zijn deze gaaf! Ze zijn van Miss Guided.

All stars, ja ik wil ze al sinds kleins af aan, en heb ze nog steeds niet.. Waarom Lieke? Waarom?! Nou, omdat ik een hele smalle voet heb, waardoor ik all stars eigenlijk niet in mijn eigen maat kan dragen. Ik heb wel all stars, roze, maar deze zijn bijna 3 maten te klein, maar ze zitten dan wel mooier bij de veters. En wie mooi wilt zijn moet pijn lijden eh. haha. Toch ga ik ze wel kopen, misschien wel een maatje kleiner ach ik zie het nog wel. haha. Deze komen van All star, maar dat was denk ik wel duidelijk.

Of ik veel dingen ga kopen? Ik hoop het, ik ga me best er voor doen om er geld voor te sparen.

5 thoughts on “Fashion wish-list

Geef een reactie

