20 Things I want to do before I die

Ik denk dat iedereen hem wel kent, de ’50 things I want to do before I die’ tag. Maar vandaag maak ik er in plaats van 50 dingen er 20 van. Deze tag heb je vast wel heel veel vaker voorbij zien komen, op blogs, op twitter of waar dan ook. In ieder geval ik heb hem bijna overal wel gezien, maar toch vandaag ga ik hem ook doen! Weten wat ik graag wil doen, ik zeg; lees verder!

Afbeelding

#1 Mama van 2/3 kindjes worden.

#2 Trouwen met een geweldig lieve man.

#3 Oma zijn en lieve kleinkindjes hebben.

#4 Volleyballen in Dames 1 van Xanthos. En als het ooit zal lukken bij het Nederlands team.

#5 In de top 5 van het streetdance NK komen.

#6 Een goede en leuke baan hebben.

#7 De grond aan kunnen raken met gestrekte benen. Inderdaad, ja. Ik ben zo stijf als een hark, maar ik ben aan het oefenen. Een jaar geleden kon ik net bij m’n knieën nu kan ik al bijna bij me enkels. Dus gaat de goede kant op ! 🙂

#8 Naar New York city gaan! Daar shoppen, shoppen en nog een shoppen.

#9 Naar ‘The Bronx’ gaan. De hiphop plaatst van de wereld! Lijkt me echt zo verschrikkelijk gaaf! Daar waar de hiphop cultuur is ontstaan.

#10 Mee doen aan ‘So You Think You Can Dance’ of ‘The Ultimate Dance Battle’. Niet meteen om de finale te halen, maar om te leren en te kijken hoe ver ik zou kunnen komen.

#11 Naar Venetië, de stad der liefde. Daar met m’n vriend heen en dan in zo’n bootje rond gevaren worden. #lovefeeling <3.

#12 Me tanden laten bleken. Over 2 weekjes mag mijn beugel eruit, maar ben zo bang dat ik me tanden niet mooi wit genoeg ga vinden. En sowieso vind ik dat nu ook niet, dus daarom wil ik graag me tanden laten bleken.

#13 Een wereldreis maken met een oud volkswagen busje samen met vriendinnen!

#14 Met m’n love naar Parijs, daar samen naar de eiffeltoren. #lovefeeling <3.

#15 Een fotoshoot gehad hebben, met vriendinnen, vrienden, familie, me love. Met iedereen die me heel dierbaar is, zodat ik altijd een foto met herinneringen aan die persoon zal hebben.

#16 Zingen, dansen en acteren in een musical.

#17 Een flashmop doen in een groot winkel centrum.

#18 Lang haar hebben, zodat ik een mooie schuine visgraadvlecht kan maken bij mezelf. Of een andere vlecht.

#19 Een overlading aan makeup, haar spullen, nageldingetje, kleding en spulletjes. Maar dat is allemaal heel materialistisch.

#20 ‘Last, but not it least’. Ik wil een gezond, sportief en gelukkig leven lijden. En dat iedereen om mij heen, iedereen die heel dicht bij mij staat ook heel gezond en gelukkig leeft! En dat iedereen heel positief in het leven staat, al gebeuren er af en toe nare dingen in het leven. Maar dat hoort erbij, ‘That’s life’.

Ik denk dat dit wel echt m’n hoogte puntjes van het leven zouden zijn. Ik zal altijd trots zijn op mezelf wat ik wel of wat ik niet zal bereiken. Maar vecht voor je doel, en geef niet op, geloof me daar kom je het verste me in het leven!

6 thoughts on “20 Things I want to do before I die

Geef een reactie

