Tag: Nagellak en ik

Nagellak, daarvan heb ik de grootste stash van alles! Echt waar, nagellak is echt een standaard iets voor me. Zonder nagellak vind ik me nagels lelijk, vind ze dan een beetje kaal. Haha. Maar ik las deze ‘Tag’ bij Teske, en vind het een leuke tag, dus ja ik ga hem doen!

Hoeveel lakjes telt jouw stash?

In totaal heb ik 68 lakjes, ik vind het best wel veel, maar als ik met andere vergelijk is het ineens weer weinig haha. Toch kan ik wel zeggen dat ik elk kleurtje nagellak heb!

Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Het merk waarmee ik het meeste me nagels lak, is toch wel Catrice. Het is echt m’n favoriete budget merk, echt voor alles! Maar vooral voor nagellak. De lakjes zijn er fijn, dekken goed, kwastje is fijn en blijft goed zitten. Wat wil je nog meer ?!

Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Ik denk dat roze toch wel de meest voorkomende kleur is. Omdat je roze in zoveel verschillende tinten hebt, kan je er nooit genoeg van hebben. Ook is roze natuurlijk echt een meisjes kleur en ben ik helemaal dol op roze !

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Hmm, er zijn vast wel kleuren die ik nog niet heb omdat er zoveel verschillende tinten van een kleur zijn. En finishes, ik denk dat je daar ook altijd nog wel meer van kunt hebben.

Welke nagellak draag je het meest?

De nagellak die ik op dit moment het meeste draag, is van Essence, nummer 113 ‘Do you speak love?’. Dit is nu echt mijn favoriete lakje van het moment. Het is een bordeaux rode kleur. Normaal haal ik nooit nagellakjes van Essence omdat ik ze niet fijn vind lakken en er al snel afbladeren. Maar ik wilde graag de nieuwe collectie uitproberen dus had 2 lakjes gekocht, waaronder deze dus. En wat blijkt, ze zijn echt fijn! Het is nu m’n favoriete lak van het moment!

Nr. 133 'Do you speak love?'

Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Ik heb nog lakjes van groep 7/8 van Essence, die ik niet zeker weet of die nog wel goed zijn, het zou goed zijn dat ik die eigenlijk nog moet weggooien haha.

Gebruik je een basecoat?

Ja altijd! Ik wil m’n nagels goed beschermen! Deed het eerst nooit en kreeg er verkleurde nagels wat ik absoluut niet mooi vond, dus sindsdien gebruik ik altijd basecoat.

Gebruik je een topcoat?

Ja ook! Alleen dit doe ik niet altijd, als ik even snel me nagels lak om daarna te gaan trainen of iets te gaan doen duurt het me te lang om dan ook nog een topcoat te doen. Maar als ik gewoon alle tijd heb, dan is een topcoat zeker iets wat ik gebruik. Ik kan echt merken wanneer ik iets met of zonder topcoat gebruik.

Stempelen of uit de losse hand?

Uit de losse hand, ben niet zo handig met al die stempels.. En vind het leuk om zelf druk bezig te zijn met me nagels. Haha.

Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Hmmm, moeilijk. Eigenlijk hou ik wel van allebei. Ik hou van afwisseling, de ene dag gewoon een shimmer dingetje en de andere dag weer totaal iets anders.

Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja absoluut! Vind m’n nagels zonder nagellak niet eens mooi meer ! Zo kaal!

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

De laatste week heb ik geen lakjes meer gekocht. Wel heb ik super lief 2 lakjes van mijn vriend gekregen. 2 matte kleurtje, een blauwe en groene, waar ik natuurlijk super blij mee ben!

Lakjes die ik van mijn vriend gekregen heb

Als jullie een review over mijn favoriete lakje van dit moment willen lezen, dan hoor ik het wel. En maak ik er een review over!

10 thoughts on “Tag: Nagellak en ik

  1. echt hele leuke tag!
    En Catrice is inderdaad heel fijn, ik heb denk ik het meeste rode kleurtjes of zalm kleur lovee it<3

Geef een reactie

