TAG: 10 Favorieten

Zoals jullie nu misschien wel hebben begrepen ben ik helemaal gek op tags. Het is leuk om te lezen maar ook om schrijven. Daarom van ook weer een tag, de ’10 favoriete’ tag. Zo wil ik jullie nog meer kennis laten maken met mijzelf. Nieuwsgierig, lees verder!

1. Favoriete kleur
Mijn favoriete kleur, ik blijf het een lastige vraag vinden. Maar ik denk dat toch wel mijn favoriete kleur roze is. Lekker meisjesachtig. Maar ook vind ik bordeaux rood echt een hele mooi kleur. Het is heel chique, maar kan ook stoer zijn.
2. Favoriete liedje
Mijn favoriete liedje van dit moment is Marilyn Monroe van Nicki Minaj, ik vind het een lekker nummer het is rustig maar toch ook een hele vrolijk melodie!
3. Favoriete tv programma
Hmm, eigenlijk heb ik wel meer favoriete tv programma’s. Maar het allerliefste kijk ik heel graag naar ‘So you think you can dance’ en ‘flikken maastricht’.
4. Favoriete bezigheid als kind
Vroeger was ik al helemaal gek op sporten, dat deed ik echt het aller liefste en nu ook nog steeds!
5. Favoriete make-upproduct
Die is niet zo moeilijk, mascara. Omdat ik best wel lange wimpers heb, al zeg ik het zelf, vind ik het mooi om ze te accentueren waar mascara dus heel erg handig bij is! En zonder mascara vallen me ogen niet op, wat ik wel graag heb! haha.
6. Favoriete beroemde man
Mijn favoriete niet beroemde mannen zijn m’n vriendje, me papa, me broertje en me opa. Maar beroemde, ja dat is lastig. Ik vind jongens met een mooie kaaklijn en sportief uiterlijk altijd mooi. Ik denk dat ik Denden van The Ultimate Dance Battle/So You Think You Can Dance op dit moment echt wel m’n favoriete man is.
7. Favoriet persoon om een telefoongesprek mee te hebben
Mijn schoonmama, ik hou echt onwijs van haar. Ze betekend heel veel voor mij, en kan fijn met haar praten. Ze is als m’n beste vriendin!
8. Favoriete website om veel tijd te verspillen
Beautyblogs, ik vind het zo leuk om te lezen en daarna zelf te proberen. Ik kijk graag op Beautygloss, Veracamilla en ook kijk ik graag bij Teskuh! Op hun site’s kan ik echt uren lang rond kijken zonder me te vervelen!
9. Favoriete bezigheid op een zomerdag
Lekker naar het strand gaan en daar liggen bruin bakken met vriendinnen. Maar ook vind ik het super lekker om  op het strand te gaan hardlopen en daarna een duik in het water te nemen!
10. Favoriete snoep
Hmmm, snoep! Ik vind alle snoep eigenlijk wel lekker, ik kan helemaal niet kiezen eigenlijk. Wat ik alleen niet lekker vind is engelse drop.. Bah! Nee dankjewel. Maar voor de rest, alles! (:
Wat zijn jou 10 favorieten?
4 thoughts on “TAG: 10 Favorieten

Geef een reactie

