TAG: 7 Schoonheden

Alweer een tag! Jep, ik ben er echt helemaal gek op! Vandaag de ga ik antwoord geven op wat ik mooi vind aan mijn hoofd, lippen, haar, figuur, ogen, wimpers en benen. Deze tag is niet om op te scheppen, niet omdat ik arrogant ben, en niet omdat ik wil pronken met mezelf. Het opnoemen van je pluspunten is zelfs goed voor je! Ik ben helemaal niet zo zelfverzekerd als ik soms misschien lijk, en ik vond eerlijk gezegd zeven dingen noemen enorm moeilijk. Maar waarom zou je het niet doen? Iedereen heeft iets moois en dat moet je koesteren!

Wil weten wat mijn antwoorden zijn?

Hoofd – Wat een raar woord eigenlijk, en al helemaal nu. Wat ze hier bedoelen met  ‘hoofd’ is de vorm van het hoofd. Ik heb beetje een ovaal/rond hoofd, het zit tussen die twee in. Maar heb wel een heel smal hoofd, waardoor mijn hoofd vaak lang lijkt wat eigenlijk best wel meevalt. haha.

Lippen – Mijn lippen, en daarbij ook mijn mond vind ik wel erg mooi. Ik heb mooie ‘volle’ lippen. Alleen heb wel vaak velletjes op m’n lippen omdat ik vaak droge lippen heb. Ook doordat ik elke maand ongeveer naar de ortho moet zijn daarna mijn mondhoeken uitgescheurd.. Wat er helaas een beetje vierkant uit kan zien dan.

Haar – Mijn haar, altijd al een haat/liefde verhouding mee gehad. Ik ben echt heel blij met mijn haar kleur, maar mijn lengte.. Ik wil het nog steeds mooi lang laten groeien, maar m’n haar lijkt wel helemaal niet zo snel te groeien. Ook heb ik altijd pas s’avonds dat mijn haar goed zit, of net voor dat ik ga douchen.. Op momenten wanneer ik er dus helemaal niks meer aan heb.

Figuur – Mijn figuur, mijn lijf, daar ben ik echt het aller blijste mee. Is dat eigenlijk wel een woord? Haha, ik ben echt blij met m’n lichaam, ik heb een mooi zandloper figuur, ben mooi smal en heb een mooie houding. Wel stond ik door mijn rug een beetje scheef, maar doordat ik al een tijdje bij de fysio loop, sta ik weer mooi recht!

Ogen – Ik heb groen/bruine ogen, maar door mijn lenzen, die gewone zijn zonder kleur of iets, lijken ze altijd net iets groener op 1 of andere manier. De vorm van mijn ogen vind ik wel mooi, niet veel bijzonders.

Wimpers – Nep wimpers heb ik niet nodig, ik heb van me zelf vind ik mooie lange wimpers. En daar ben ik echt heel dankbaar voor! Wel gebruik ik een wimper kruller om ze meer te krullen, maar ook zonder kruller krullen ze bij me.

Benen – Wat een afschuwelijke dingen zijn dat.. In een broek heb ik mooie lange, dunne/normale benen, maar als ik een kort broekje aan heb, meaaan. Ik heb altijd veel blauwe plekken op mijn benen, waardoor het komt? Dat weet ik zelfs soms niet eens. Ook heb ik best wel aardig gespierde kuiten, wat ik niet altijd mooi vind. Dus daarom gewoon een lange broek aan en je ziet er niks van!

En nu zijn jullie aan de beurt! Benoem 7 schoonheden van jezelf, en wees niet verlegen, want jullie zijn allemaal prachtig, stuk voor stuk!

4 thoughts on “TAG: 7 Schoonheden

Geef een reactie

