IT’S MY BIRTHDAY!

 WOHOEEE! Vandaag ben ik jarig! Vandaag is het 15 jaar geleden dat mijn ouders een dochtertje kregen die zij de naam Lieke gaven. Eindelijk 15, weer een jaartje ouder. Niet dat het een heel bijzondere leeftijd is. Maar jarig zijn is altijd leuk!

Gister heb ik mijn verjaardag gevierd voor familie enzo, was echt super gezellig! Veel leuke cadeautjes gehad, na mijn verjaardag maakt ik wel een artikeltje over wat ik gekregen heb. Hihi, maar ik ga verder van mijn verjaardag genieten. Jullie veel plezier van en wees vrolijk !

Liefs.

 

2 thoughts on “IT’S MY BIRTHDAY!

Geef een reactie

