TAG: Mijn alfabet

Laatst zat ik een beetje rond te kijken naar nog een tag die ik nog niet gedaan had en toen kwam ik deze tegen. Ik las hem door bij een andere blogger en vond hem meteen erg leuk! Dus ik besloot om hem over te nemen en heb ook te doen, dus bij deze, mijn alfabet!

Age: hihi, net 15 jaartjes jong!

Best friend: Mijn beste vriendin, ik moet eerlijk zijn.. Ik heb die niet echt, ik heb veel vriendinnen maar mijn beste vriendin nee die heb ik niet.. De gene die nu eigenlijk mijn beste vriendin is, is het mijn schoonmoeder.

Chore you hate: Welk klusje echt niet leuk vind om te doen, ja goede vraag.. Maar wat ik echt niet leuk vind om te doen, is beginnen aan me huiswerk en leerwerk.. Als ik eenmaal bezig ben, dan gaat ’t goed.. Maar beginnen is voor mij een hel.. En alle kleine dingetje, zoals de vaatwasser uitruimen, opruimen, de tafel dekken en dat soort klusjes.

Dreamhouse: Als ik heel onrealistisch ga denken, zou ik het grootste huis ooit willen met zwembad, sportbanen, sauna’s, thuisbiscopen, 5 badkamers en heel veel ruimte en luxe. Maar dat gaat me natuurlijk nooit lukken, daarom is mijn droomhuis, wel graag een vrijstaand huis met heel veel gezelligheid, geurkaarsjes en gezellige dingetjes. Ook het liefste met een paar slaap kamers zodat mijn kindjes alleen kunnen slapen. Hihi.

Essential start of your day: De belangrijkste start van mijn dag is m’n lenzen in doen. Dan word ik pas wakker, nja dan word in mijn ogen  wakker en zie ik alles.

Favorite color: Mijn favoriete kleur is absoluut Roze!

Gold or silver: Zilver, maar goud vind ik ook echt heel mooi.

Height: Ongeveer 1,70.

Instruments I play: hmm, ik kan alleen een beetje drummen, maar dan ook maar de standaard dingetjes. Eigenlijk speel ik nooit een instrument haha.

Job Title (most recent): Hmm, ik als 15 jarige heb ik er niet echt 1 vind ik.. Maar wat ik graag doe, en wat ik ben is toch wel een blogger, middelbare school leerling, danseres en volleybalster! Hihi, dat ik school er bij zet..

Kids: 2/3 kindjes, nja die wil ik, heb ik nog niet haha.

Life is incomplete without: Vrienden, familie en een heleboel gezelligheid en liefde. Gelukkig zorgen vrienden en familie voor een heleboel gezelligheid en liefde, dus zonder hun zou ik totaal niet kunnen!

Music that you always listen to: Alles! In mijn muziek heb ik zoveel verschillende muziek die ik luister, het meeste is gewoon muziek wat op dat moment helemaal in is.

Nickname: Liek, Liekje en bij m’n dansgroep ben ik de ‘Holdit Baby’, omdat ik de jongste ben. Haha.

Overnight hospital stays: Gelukkig heb ik nog nooit een nachtje moeten blijven, ben wel een keer geopereerd, maar moest toen een middagje blijven. Stiekem zou ik wel eens een nachtje willen  willen blijven, niet dat er dan iets met mij aan de hand moet zijn, liever niet! Maar gewoon omdat ik wil weten hoe dat is.

Phobias or fears: ik heb hoogte vrees & achtbaan vrees.. Haha.

Quote from a movie: Oh, heel slecht.. Nja, ik kijk dus amper films, en quote’s van film onthou ik nooit. Of het moet een hele goede zijn en op dit moment heb ik er geen haha. Sorry.

Reason to smile: Wanneer iemand mij verrast word ik blij, de liefde maakt me blij, als ik een gekke drukke bui heb met vriendinnen, vrienden of familie.

Siblings: 2 zusje, Hille en Jikke en 1 broertje, Sietse!

Time you wake up: 06.30 of 06.45 als ik het 1e uur moet beginnen. En over het fietsen doe ik nog geen 10 minuten. Maar ja, ik heb de tijd nodig voor mijn haren en makeup. haha.

Underwear: Een string, ik vind ze echt het fijnste ondergoed haha en je het geen last van dat je de vorm van je onderbroek door je broek/rokje heen ziet.

Very important date this year: Kerst en sinterklaas, alle gezelligheid er om heen vind ik echt heel leuk!

Worst habit: Als ik van iets baal laat ik dat merken waardoor ik soms ook bijvoorbeeld mijn team genoten mee sleep wat voor hun niet positief werkt..

X-ray’s you’ve had done: Nog nooit.

Yummy food you make: Spaanse Churros, ik heb het pas een tijdje geleden geleerd te maken. Maar het is echt zo lekker en zo super simpel om te maken.

Zoo animal: Welk dier in de dierentuin mijn hart heeft gestolen zijn toch wel de jachtluipaarden, ik vind ze mooi om te zien en ze kunnen ook nog een heel snel rennen haha. Mooi om te zien!

Ik vond deze tag leuk om te doen! Hoop dat jullie hem ook leuk vonden!

Wat is jou alfabet?

4 thoughts on “TAG: Mijn alfabet

Geef een reactie

