Shoplog beauty dingetjes.

Vorige week was het herfst vakantie voor mij, en wat ik gedaan heb? Nou ik heb van maandag tot en met donderdag geshopt! Super leuk natuurlijk! Ik heb beauty dingetjes, kleding, woonaccessoires en nog andere dingetjes gehaald. Daarom ga ik 2 shoplogs maken. 1 van de beauty dingetjes en 1 van de kleding. En vandaag beginnen we met de beauty dingetjes.

Eerst wat dingetjes die ik bij de kruidvat gekocht heb:

De Catrice Allround Concealer. Ik had zelf altijd een concealer stick, maar had hier zoveel goede reviews over gelezen dat ik deze gekocht heb.

 

 

Deze Essence eyeshadow brush heb ik ook gekocht omdat ik hier veel goede dingen over gelezen had. Een een extra oogschaduw kwastje is nooit erg om er bij te hebben. Misschien is het aan de ene kant wel dom geweest om hem te kopen omdat ik eigenlijk nooit oogschaduw op heb. Maar ik dacht misschien kan dit ook wel juist een aanleiding zijn om meer oogschaduw te gaan dragen.

 

De Matte Hema topcoat had ik echt nodig haha. Ik had een super leuke nail art gezien met deze topcoat die ik graag wilde maken. En ik had nog geen matte topcoat dus heb er maar eentje snel gehaald.

 

 

 

Eigenlijk draag ik nooit eyeliner, maar toen ik deze Essence eyeliner pen zag, kon ik hem niet laten liggen. Ook gewoon weer om uit te proberen haha. (Wauw, die foto van me hand is echt raar, ene kant lijk heel wit en de andere kan heel bruin haha).

 

Bij heel veel tutorials had ik gezien dat meiden een wit oogpotlood gebruikte om hun oog groter te laten lijken, daarom heb ik deze Essence Kajal pencil (wit) gekocht.

 

Bij Vera lazen een vriendin en ik op school een review over wat Miss Sporty’s lippenstifts. En ons oog viel meteen op de mooie rode lippenstift, waarna ik hem dus gekocht heb, hihi.

In de vakantie zijn we ook nog even naar de action bij ons in de buurt geweest. Daar heb ik ook nog wat dingetjes gehaald, dit ook vooral om te kijken hoe het is.

 

Ten eerste had ik Slakkenslijm gekocht, ik had er heel veel goede dingen over gelezen, en wilde dat zelf ook uitproberen.

 

Wat lekker sponsjes is nooit verkeerd, mijn oude waren niet helemaal goed meer dus werd het tijd voor nieuwe.

 

Deze Max nepwimpers heb ik eigenlijk helemaal niet nodig, ik heb mooie wimpers van mezelf al zeg ik het zelf. Maar ook dit heb ik gekocht om te proberen, haha. Ik vind het leuk om me voor een feestje, of carnaval helemaal overdreven op te maken en dan kunnen nep wimpers echt niet ontbreken.

 

En als laatste had ik deze Body Butter, Paradisi Pink gehaald.

Sorry de prijzen weet ik allemaal niet meer, het zal per stuk tussen de €1,- en €6,- zitten. Dus het zijn allemaal budget dingetjes !

2 thoughts on “Shoplog beauty dingetjes.

Geef een reactie

