Review: Kruidvat eigen merk getinte dagcreme

Al een tijdje terug heb ik van Kruidvat’s eigen merk getinte dagcream gekocht, gewoon om te proberen. En vandaag de review erover, als je wilt weten hoe ik heb vind lees dan verder !

De verpakking ziet er niet heel spetterend uit ofso, maar is wel gewoon degelijk. Je kunt goed zien wat er in zit, en de inhoud is natuurlijk wel het belangrijkste.

 

 

Dit is de creme, ik heb met in de kleur ‘licht’ gekocht.

 

Dit is zonder de kruidvat getinte dagcreme, hier heb ik alleen wat concealer op.

 

Hier met de getinte dagcreme. Ik zie echt wel verschil, ik vind dat mijn huid er een stuk gezonder uit ziet. Ook voelt hij lekker op de huid, dus echt een goede budget ‘BB cream’. Het is zeker weten een aanrader!

 

6 thoughts on “Review: Kruidvat eigen merk getinte dagcreme

Geef een reactie

