Tag: Why do you wear makeup?

De why do you wear makeup tag is al een tijdje aan het rond gaan in bloggers land.   Ik zelf heb hem ook al een paar keer gelezen en dat vond ik leuk om te lezen, en omdat hij ook wel bij mijn blog aansluit, en nog niet in mijn lijstje met ‘gedaan’ heb staan, ga ik hem ook doen !

1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up? 

Ik begon in groep 6 echt makeup te dragen, voor sinterklaas kreeg ik van een jongen uit de klas een doosje met allemaal makeup. Ik was helemaal blij toen ik het kreeg, het was een doosje met oogschaduw, blush en een mini mascara. Oogschaduw en blush deed ik toen weleens vaker op, maar mascara was toen helemaal nieuw voor me. Maar sindsdien draag ik echt makeup, sinds toen droeg ik elke dag mascara met foute zilvere oogschaduw. HAHA, lach mezelf nog uit.

2. Hoe voel je je zonder make-up?
Hoe ik me zonder makeup voel, ja kaal en lelijk.. Alle oneffenheden zijn zichtbaar. Maar het is niet dat ik een heel masker draag als ik makeup op heb. Ik zorg er wel voor dat ik er wel een beetje natuurlijk uit ziet, alleen mijn wimpers vallen veel op omdat ik best veel mascara draag. Maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik wel bijna elke zondag geen makeup op, dus zo erg vind ik het blijkbaar niet. Natuurlijk zit ik zondags wel de hele dag thuis.
3. Wat vind je leuk aan make-up?
Ik vind het leuk hoe je je ogen, lippen of andere dingen kunt accentueren. Hoe je veel verschillende kanten op kan met makeup. Hoe je dingen extra ‘erbij kunt maken’. Niet dat ik het doe, maar het kan wel haha.
4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?
Mijn mascara van Max Factor, het is echt een aanrader! De mascara geeft je wimper veel volume, lengte en door het ‘speciale’ borsteltje, die de mascara erg goed verdeelt krijg je geen spinnenpootjes! Verder de alround concealer van Catrice is ook echt een aanrader! Het is een goed gepigmenteerde concealer, blijft goed zitten en is ook nog eens heel fijn is gebruik. Ben over de concealer zeer positief! En als laatste, de getinte dagcream van de kruidvat. Ik had hem laatst als ‘probeersel’ meegenomen, maar heb er veel plezier van. Vind hem fijn in gebruik en dekt aardig goed. Ook hier heel tevreden over dus!
8 thoughts on “Tag: Why do you wear makeup?

Geef een reactie

