Tag: Hoe nep ben jij?

Vandaag alweer een tag, als jullie gek worden van mijn tags die ik doe, moeten jullie het zeggen. Maar ja, vandaag dus weer een tag. Deze tag had ik gelezen bij Teske en ik vond hem wel leuk om hem ook te doen. Dus bij deze.

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 

Nee, maar met mijn 15 jarige leeftijd zou het ook nog niet gezond zijn vind ik. En of ik het zou doen.. Nee, dankjewel! Ten eerste het kost heel veel en ik vind ’t dat je blij moet zijn met hoe je eruit ziet. Het enige wat ik wel zou doen als ik het zou hebben is mijn oren. Als ik grote flaporen zou hebben, zou ik ze wel laten doen. Maar gelukkig heb ik ze niet, integendeel zelfs, ik heb hele kleine oortjes.

Gebruik je valse wimpers? 

Heel toevallig heb ik een paar dagen geleden valse wimpers gekocht, maar eigenlijk meer om eens uit te proberen.. En voor carnaval haha. Zelf zou ik ze voor een doordeweekse dag nooit dragen, heb van mezelf al mooie wimpers al zeg ik het zelf! 

Draag je een weave of extensions? 

Nee, maar ik zou best extensions willen.. Wel dan klik in.. Heel mooi lang haar, dat zou ik helemaal niet erg vinden hoor. Maar het liefste laat ik me haar nu lekker groeien tot dat het heel lekker lang is, zodat ik lang haar van mezelf heb, wat ik toch wel het aller mooiste vind.

Gebruik je iedere dag make-up? 

Nee niet elke dag, als ik ergens heen moet, ja dan draag ik sowieso makeup maar een dagje thuis dan hoef ik geen makeup op. 

Zou je een cosmetische operatie overwegen? 

Nee eigenlijk niet.. Alleen dan voor oren, maar gelukkig dat hoeft niet, dus verder hoeft het niet!

Kun je nog zonder make-up? 

Om heel eerlijk te zijn nee.. Ik vind me zelf niet mooi zonder makeup, en als ik thuis ben en geen makeup draag kijk ik amper in de spiegel. Ik vind het echt verschrikkeijk..

Draag je nepnagels? 

Heel af en toe. Maar dan meer omdat ik het leuk vind om een nail art te maken op nep nagels. 

Verf je je haren? 

Nee, ik ben dol op me haar en op de kleur. Zou het echt niet willen verven.

Ga je onder de zonnebank?

Nee, ik heb het geluk dat ik door de zon al lekker bruin word en heb al helemaal geluk dat ik deze kleur ook nog eens lang vast houd.

Gebruik je selftanners? 

Nope :).

Heb je tattoo’s? 

Nee, en die wil ik ook niet. Ik vind het maar raar als ik een oud vrouwtje ben en dan  nog een tattoo heb..

Hoe nep ben jij?

 

6 thoughts on “Tag: Hoe nep ben jij?

Geef een reactie

