Shoplog: Kleding/accessoires

Zoals ik jullie verteld had doe ik mijn shoplog van de herfst vakantie in twee delen, de beauty en de kleding/accessoires. Vandaag de kleding/accessoires.

 

In de vakantie heb ik in verschillende winkeltjes en boetieks geshopt. Sommige namen van die boetieks weet ik niet meer, sorry. Ook de prijzen weet ik niet, dit omdat mijn papa en mama de kleding betaald hebben.

Ten eerste deze legerbroek met studs. Ik had een leger broek al in mijn wish list staan en had hem gevonden hoor en ook nog met studs! Dus ben helemaal blij! Deze broek komt van een boetiek waar ik de naam dus niet van weet ;$.

 

Dit losse hempje vond ik ook heel stoer! En die studs ik vind ze helemaal geweldig. Ook dit hempje komt van het zelfde boetiekje waar de legerbroek ook vandaan komt.

Dit stoere jasje komt van de C&A. Normaal ben ik geen fan van de C&A, maar omdat we voor de grap eigenlijk de C&A binnen liepen kwam ik dit leuke leren jasje tegen, deze ook weer met studs.

Dit bloesje heb ik gekocht op de leger broek, op deze foto lijkt hij een beetje breed, maar dat is hij totaal niet. Hij sluit heel mooi aan, wat ik heel fijn een mooi vind. Dit bloesje komt van Bleep.

Een simpel oker geel vestje, ik ben helemaal op de kleur oker geel en dan mag zo’n simpel vestje zeker niet ontbreken. Met dit vestje kan je zoveel verschillende kanten op, wat ik heel leuk vind dus een goede aankoop geweest! Dit vestje komt van de Bristol.. Ik kwam daar per toeval omdat mijn moeder daar schoenen in het foldertje gezien had en mijn moeder geeft het liefste niet zoveel uit aan zich zelf. Ze zet zich vaak op een 6e plaats in ons geval.. Maar so what, dat deze van de Bristol komt ik vind hem leuk haha.

Hmmm, een lekkere trui voor de koudere dagen. Ik vind hem helemaal leuk en hij zit ook nog een super lekker warm. Deze komt ook van de Bristol.

Hihi, deze ring, zo mega groot. I know, je moet er van houden maar ja dat doe ik haha. Deze lief roze ring is van de Hema. Ook was hij er in het blauw en oranje.

Deze zwarte ‘druppel’ ketting komt van de Zeeman, haha. Ik las een review van zeeman makeup dus ging bij de zeeman voor de grap kijken of ze dat toen hadden. Maar die makeup vond ik niet, wel vond ik deze ketting, heel simpel maar daardoor ook erg leuk en goed te combineren.

Deze ‘panter’ ketting komt van het kruidvat.

En als laatste deze colsjaal van de Hema, deze ook in het oker geel.

12 thoughts on “Shoplog: Kleding/accessoires

Geef een reactie

