Tag: Wat ik niet zou kunnen missen?

Al weer een tag! hihi, ik vind het zo leuk om te doen, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden? Zo niet hoor ik het graag! En als jullie nog een leuke tag hebben die ik nog niet gedaan heb en jullie wel leuk vinden als ik hem doe, hoor ik het ook graag! Maar vandaag eerst de tag, ‘Wat ik niet zou kunnen missen?’.

222996497212377599_5d1d95d10209_large

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer? 

In mijn badkamer zou ik absoluut geen spiegel kunnen missen, spiegels zijn me alles. Oke, dat is overdreven maar als ik een spiegel tegen komen kijk ik er altijd even in haha. Maar verder in mijn badkamer mag absoluut geen bad ontbreken. Lekker een paar uurtjes ontspannen in bad, HEERLIJK!

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer?

Wat is absoluut niet zou kunnen missen is sowieso een 2 persoonsbed. Een lekker groot bed, of voor mij alleen of om samen met m’n love in te slapen. Hihi. Maar verder, een spiegel, haha. Ik ben best wel verslaafd aan in de spiegel kijken volgens mij haha. En een beetje ruimte dat ik wel kan dansen in m’n kamer. Maar verder een fijn gevoel in mijn eigen kamer, vind ik heel fijn en belangrijk.

Tumblr_mcvtfaca5x1qbh9jvo1_500_large

Wat zou je niet kunnen missen op tv? 

So you think you can dance, dat is echt mijn programma. Eigenlijk alles wat met dans te maken heeft vind ik super leuk! Maar so you think you can dance vind ik wel het aller leukste! Ik volg het elke week, het hele seizoen lang! 🙂

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?

Hmm, snoep, i love it! Maar het is zo slecht voor alles.. Maar toch, ik ben gek op chocola! Echt i love it! Dus, chocola kan er echt niet in ontbreken!

Tumblr_l3i99kddgm1qbi785o1_500_large

Wat zou je niet kunnen missen op de kamer van je aartsvijand?

Aartsvijand is wel een heel lelijk woord, gelukkig heb ik geen aartsvijand! Natuurlijk zijn er wel mensen die ik wat minder mag, maar om ze pijn te doen, daar ben ik niet van. Dus dan maar een stinkdier, die de hele kamer vies laat ruiken haha.

Wat zou je niet kunnen missen in het donker?

Een lichtje! Ik ben niet heel bang in het donker, maar wel een klein beetje hoor! Als ik ’s nachts wakker word en naar de wc moet bijvoorbeeld trek ik altijd een sprintje van uit me bed naar de badkamer. Ookal is dat maar een paar meter. Haha.

Wat zou je niet kunnen missen in je make up stash?

Mascara en concealer. Door m’n ogen te accentueren vind ik mezelf echt 10 keer mooier! En concealer is toch omdat ik echt een ‘puber’ huid heb, veel oneffenheden en puistjes.. Dus concealer om het te verbergen haha.

Ahr0ccuzqsuyriuyrji0lm1lzglhlnr1bwjsci5jb20lmkz0dw1ibhjfbwn2btz2vjllmtfxywqyd21vmv81mdauanbn_large

Wat zou je niet kunnen missen in de spiegel?

Mezelf! Wat zou ik schrikken als ik in de spiegel zou kijken en ik er niet zou staan maar iemand anders of nog enger helemaal niet.. Ik zou me echt helemaal dood schrikken! Wel een goed verhaal voor een horror film haha.

Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?

Een luisterend oor, ik vind het belangrijk dat ik mijn vriendinnen kan helpen en zij mij. Als ik even iets leuks kwijt moet of iets verdrietigs dat ze dan naar me luisteren. Dat vind ik wel echt belangrijk! Ook zou ik geen vertrouwen willen missen, vertrouwen is misschien nog wel het allerbelangrijkste!

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?

Een lippenbalsem! Ik heb elk seizoen droge lippen of velletjes op me lippen.. Wat je goed in moet smeren dus dan is lippenbalsem wel heel handig haha.

Tumblr_mcfewo7wee1rq31qso1_500_large

Wat zou je niet kunnen missen bij je geheime boek/kist/kast..?

Een geheime brief of opname! Iets geheims tenminste! En daarbij dus ook een goed slot zodat niemand erbij kan!

Wat zou je niet kunnen missen op je muur?

Foto’s van m’n love en ik en foto’s van vrienden/familie en ik. Nja, foto’s van mensen die heel veel voor me betekenen!

2ebd9a78269711e2891a22000a9d0ec6_7_large

Wat zou jij niet kunnen missen?

8 thoughts on “Tag: Wat ik niet zou kunnen missen?

Geef een reactie

