2 new pair boots

De herfst is bezig en de winter komt eraan, dus een nieuw paar boots konden niet ontbreken! Gelukkig ben ik goed voorbereid met 2 paar nieuwe laarzen! Vandaag even een kijkje naar me nieuwe laarzen. Ben er super blij mee!

Als ik nieuwe schoenen koop/krijg mag ik altijd een paar ‘goede, dure’ schoenen en een paar ‘goedkopere, slechtere’. Wat overig niet altijd waar is dat de goedkopere slechter zijn.

Als eerste heb ik bij de Van Haren boots gekocht, eigenlijk een soort ‘neppe’ Timberlands. Net een stoerdere boot, wat ik wel heel leuk vind!

 

Deze boot, kan je op 2 manieren dragen. Je kan hem zeg maar dubbel vouwen, wat je hier boven kunt zien en je kunt hier onder zien hoe je hem ook kunt dragen:

Het 2e paar dat ik gekocht/gekregen heb, is van S.Oliver. Dit zijn zeg maar m’n ‘goede, dure’ schoenen. 

Ook kan je deze schoen op 2 manieren dragen, omhoog zoals boven, en naar beneden zoals je hier beneden kan zien.

 

Ik ben echt heel blij met allebei! Ze zitten super lekker en ook lekker warm! ❤

Wat vinden jullie van ze? Hebben jullie al nieuwe schoenen/boots?

6 thoughts on “2 new pair boots

Geef een reactie

