Music of the moment #1

Van een keer een overzichtje van wat voor een muziek de af gelopen tijd heel hebt geluisterd en nu heel veel luister. Ik luister echt van alles, hiphop, R&B, pop, top-40  en zelfs soms een beetje Nederlands talig muziek haha. Laten we maar zeggen dat ik een brede muziek smaak heb.

1. Beauty and the Brains – Nielson

Nederlandstalige muziek luister ik niet altijd, omdat ik vaak Engelstalige muziek mooier vind maar dit liedje vind ik echt heel leuk! Het is een leuke meezinger, en of je nu wel kunt zingen of niet maakt niet uit. Ook vind ik het echt een schattig en eigenlijk heel simpel liedje. Maar hij blijft wel goed hangen en, nou we zullen het erop houden dat ik hem heel leuk vind!

2. Hall of Fame – The script ft. Will.i.am.

Dit liedje wauw, ik word er rustig maar toch erg vrolijk van! De stemmen van The Script vind ik echt geweldig! En dan Will.i.am erbij maakt het helemaal af! Great song!

3. Liever dan lief – Gers Pardoel ft Doe maar.

Weer een Nederlandstalige, en ook weer een lekkere meezinger! Ik vind het zo leuk dat rappers van dit moment oude liedjes ‘op pimpen’ waardoor er weer echte hits ontstaan haha. Ook dit liedje die oorspronkelijk van Doe maar is, wel heeft Gers Pardoel de coupletten wat aan gepast haha. Maar ook deze geweldig lied!

4. Girl on fire – Alicia Keys

De eerste keer dat ik hem hoorde was ik aan het ‘rekken en strekken’ na het dansen haha. Maar wauw, ik wordt er helemaal kalm en rustig van. (Wacht eens Lieke, rustig en kalm is hetzelfde haha). De tekst vind ik ook echt heel erg mooi, beautiful song!

5. Pa – Fresku ft. Doe Maar.

Ook weer Nederlandstalig, valt me nu pas op dat de helft van wat ik nu hier heb Nederlandstalig is haha. Maar goed, dit is ook een ‘cover’. Fresku heeft samen met Doe maar het oude liedje ook weer op gepimpt! Ook geweldige song geworden!

6. Gangnam Style – Psy

Wie kent hem niet?! Gangnam style, geweldig lied! Lekker druk en vrolijk! Are you down? Listen Gangnam style! Haha, GE-WEL-DIG lied! Waar je ook nog eens een hele goede work – out op kunt maken/doen haha.

 

12 thoughts on “Music of the moment #1

Geef een reactie

