Tag: Wat heb je liever?

Ik was een tijdje geleden wat aan het rond neuzen op andere blogs, waar ik deze tegen kwam. Wat ik wel een grappige tag vind, en waarom zou ik hem dan niet ook op m’n blog zetten dacht ik. Dus bij deze, de tag, ‘wat heb je liever’ ?

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor? 

Hmm, deze vind ik niet zo moeilijk. Liever geen wenkbrauwen, dan een zwarte snor. Want wenkbrauwen zou je dan nog kunnen bij tekenen. Een zwarte snor lijkt me echt afschuwelijk en heel onvrouwelijk.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?

Dan toch echt mooie, gezonde, perfecte nagels! Nagels lakken vind ik wel super leuk, maar als je van die ongezonde nagels hebt en ze moet verbergen met nagellak, uh nee dankje! Dan maar geen gelakte nagels.

Tumblr_md2wpweumf1ro7xypo1_500_large

3. Lang haar tot je voeten of gemilimeterd haar?

Lang haar tot m’n voeten dan! Lange haren, wauw dat wil ik echt graag! Maar oké, tot je voeten is wel heel erg lang. Maar gemilimeterd haar vind ik bij mezelf niet zo leuk, en zou het ook nooit durven.

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmake-up meer gebruiken?

Ligt er eigenlijk aan wat voor een smokey eye, vaak vind ik het net ietsjes te veel. Maar helemaal geen oogmake-up meer dragen, dat zou ik NEVER NOOIT kunnen.. Dus ja, dan maar voor een smokey eye.

Tumblr_m4c5xytp2w1rs5uhao1_400_large

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?

Hmm, deze vind ik lastig. Maar omdat je gelukkig met foundation, blush, bronzer, lipstick of wat dan ook, een grauw gezicht zonder kleur veranderen in een gezond en vrolijk, kleur vol gezicht! Dus dan toch maar voor een grauw gezicht zonder kleur..

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen cosmetica gebruiken die op dieren is getest?

Dan alleen cosmetica dat op dieren getest, misschien heel bot.. Maar ik let nooit op wat wel of niet op dieren getest word. En stiekem kan het me ook niet heel veel veranderen om cosmetica wel of niet te kopen.

7.  Gelige tanden met een perfect recht gebit of scheve tanden die mooi wit zijn?

Dan wat gelige tanden maar wel een perfect recht gebit. Ik heb nu gelukkig geen beugel meer, alleen een klein blok voor ’s nachts maar dat ziet niemand. Ik heb het geluk dat mijn tanden al zeg ik het zelf best wit zijn en SUPER netjes recht staan! Maar dat ze mooiere recht staan vind ik belangrijker!

Tumblr_mcv1bmwjfn1rifkmgo1_500_large

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn?

Het liefste zou ik zogenaamd ziek zijn, maar daar zouden me ouders nooit mee instemmen. Maar als ik het dan niet ziek mag zijn, moet ik wel met een ondraagbare look op school komen. Waarschijnlijk neem ik dan makeup remover mee zo dat ik op school het er gewoon af kan halen!

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken of iedere dag je nagellak er af moeten halen?

Dan elke dag nagellak er af moeten halen, vaak doe ik dat al. Omdat et dan al niet meer bij de outfit staat bij wat ik aan heb.

Tumblr_md01bzeql21r06vp5o1_500_large

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt maar verder niet zo veel doet voor je huid?

Hmm, dan maar een bodylotion die stinkt maar voor de rest wel veel doet en dan spuit ik er maar een lekkere body mist overheen. Of een heerlijk luchtje dat sterk genoeg is dat je het niet meer ruikt.

11. Je haar in een kinky kleur (roze, groen) verven of grijs?

Een kinky kleur absoluut, grijs dat word ik van zelf wel. Dat hoef ik niet te verven haha.

12. Je gezicht nooit meer mogen scrubben of alleen met echte suiker- of zoutkorrels?

Dan kies ik zeker voor srubben met alleen echte suiker en zout. Zonder scrub zou ik niet meer willen.

Tumblr_ltfhkmyqpq1qb0eino1_500_large

13. Een te donkere lipliner rondom je mond of uitgelopen panda-ogen?

Dan heb ik liever een iets te donkere lipliner dan uitgelopen panda-ogen. Met panda-ogen naar school, feestje, of iets NEVER! Panda-ogen heb ik alleen als ik de douche uit kom en me ogen niet goed heb schoon gemaakt.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora etc.) of nooit meer bij de drogist?

Hmmm, deze weet ik niet omdat ik eigenlijk alleen maar budget merken koop. Of andere duurdere dingen bij de drogist. Ik heb niks dat duurdere is dan 20,- per 1 ding aan cosmetica. Dus dan toch nooit meer bij een parfumerie.

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen of je hele stash inleveren maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?

Hmm, eigenlijk zou ik even moeten weten hoeveel met stash in totaal samen is. Maar als ik zou gokken is het onder de 250,- euro. Dus dan zou ik m’n hele stash weg doen en meteen nieuwe dingen kopen.

Tumblr_mc9hfks83x1ryta52o1_500_large

 

Wat heb jij liever? Overnemen mag natuurlijk altijd!

6 thoughts on “Tag: Wat heb je liever?

Geef een reactie

