NK streetdance/hiphop

Vandaag eigenlijk een korte mededeling over zondag. Zondag 11 november is het eindelijk zover, samen met mijn dans groep heb ik het NK! Hoe vet is dat! We hebben afgelopen seizoen hard gewerkt, en hebben daardoor genoeg punten in de voorrondes behaalt om mee te doen met het grote NK Streetdance/hiphop.

Morgen is het dus zover, het NK, en ik ben al echt de hele week hartstikke zenuwachtig!
Maandag de laatste ‘choreografie’ training gehad, 2 uur lang alleen maar de dans herhalen, foutjes eruit halen, letten op de laatste details en de puntje op de ‘i’ zetten. Want we willen natuurlijk het maximale eruit halen.
Een heel seizoen lang, afgelopen seizoen eigenlijk, hebben we hard geknockt om punten binnen te halen om mee te mogen naar het NK. In totaal had je 30 punten nodig en wij hadden er 56. Dus lekker dik door!

Hihi, toen we dit wisten konden we ons gelukt niet op. Het nieuwe seizoen (afgelopen paar weken/maanden) extra hard getraind met maximale doel, het NK zo goed mogelijk te dansen!

Nu het zo dicht bij komt word ik steeds maar zenuwachtiger, ik had vrijdag ochtend de 1e 2 uur gym, en ik scheet hem onwijs. Ik was zo bang dat me bijvoorbeeld iets zou overkomen waardoor ik niet mee kon doen met het NK. Maar gelukkig, met een kleine brandplek op m’n knie is alles op zich goed afgelopen.

Maar nu straks nog, vanmiddag (zaterdag) heb ik ook een wedstrijd, maar dan van volleybal. Ook hier schijt ik hem, ik hoop zo dat er niks gaan gebeuren. Maar de coach zegt dat ik daarom me niet te veel in moet houden omdat er anders wel iets gaat gebeuren. En meaan, dat kunnen we niet gebruiken!

Maar wat ik eigenlijk bedoelde met mededeling is dat er zondag dus geen artikel online komt, omdat ik de hele dag bezig met het NK. En het leuker vind om maandag een klein artikeltje te posten over hoe het ging en over hoe het was. Dus denk allemaal morgen wel even aan mij, nja denk aan HOLDIT! Onze dansgroep. Haha.

Op de foto hier boven ben ik de gene helemaal voor aan. Dit zijn btw ook de outfits van vorig jaar dit jaar (seizoen) hebben we weer andere. Super gaaf overigs!

12 thoughts on “NK streetdance/hiphop

    • Ja zeker! Het verslag komt snel online, wordpress heeft het een tijdje niet gedaan, kom om 1 of andere manier niet inloggen.. En heb het nu even heel druk met school maar ik beloof je/jullie dat er snel veel online komt.

Geef een reactie

