Cover love

Je kent ze vast wel, de prachtige covers van een bekent liedje op youtube. I love it! Een prachtig liedje dat mooi gecoverd wordt. Een liedje dat normaal voor/over een meisje gaat nu over een jongen gaat. Vandaag mijn 5 favorieten van de covers die ik het mooiste vind.

D960ed3a315611e280961231380702c9_7_large

Laatst tweette een vriendin van mij dit liedje met als comment ‘wauw’. Dus ik werd nieuwsgierig en wilde weten welke liedje/cover het was. Toen ik het luisterde kreeg ik kippevel en tranen in mijn ogen. Ik vind het echt een hele mooie cover!

Bij ons op school zijn er in de pauze altijd mensen aan het zingen. En zo ook het liedje Warwick Avenue. Toen het meisje op school het zong vond ik het al super mooi maar toen  ging ik op youtube rond kijken naar covers en kwam ik deze tegen. Ook een meisje van mijn school en wauw wat houd ze het liedje mooi en zingt ze super mooi!

Ik vind het originele liedje al leuk maar deze cover vind ik nog mooier! Echt super mooi al hun stemmen bij elkaar!

Oeh wauw! Ik viel voor ze door het begin plaatje. Wat zijn ze allemaal knap! haha, vooral die met het gilletje. haha. Maar dit liedje sowieso is leuk, vind ik. En hij is hier ook nog eens leuk gecoverd. Ik ben fan van ze!

Deze cover vind ik wel echt heel mooi! Sowieso doet hij alles zelf met zijn mond/stem maar zijn stem is ook nog eens mooi. En niet te vergeten is hij ook niet erg om naar te kijken haha. 😉

4 thoughts on “Cover love

Geef een reactie

