NOTD: Zwarte Pieten style

Sinterklaas tijd is weer aangebroken en omdat ik in mijn omgeving nog veel kleine kinderen heb wonen word het overal nog druk gevierd. Ook vieren wij het nog, m’n broertje gelooft sinds dit jaar niet echt meer, maar alles op tv en de zwarte pieten vind hij nog wel echt.. Het blijft ook een raadsel sinterklaas. Maar ik dacht het is sinterklaas dus daar hoort ook een nail art bij dus bij deze.

Eigenlijk een hele simpele nail art. Alleen op de duim een zwarte piet en voor de rest alleen blanke lak.

 

Ik hoop dat jullie de nail art een beetje leuk vinden. Sorry voor de slechte foto kwaliteit, deze foto’s zijn gemaakt met mij blackberry.

Maken jullie ook een sinterklaas nail art?

10 thoughts on “NOTD: Zwarte Pieten style

Geef een reactie

